Příliš krásné na to,aby to byla pravda!

13.03.2009 23:00

Pozor,tady se lže! 22 lží, které nám muži s oblibou stále servírují.....

 

1. ,,Od té doby,co tě znám,se na žadnou jinou ani nepodívám!''

2. ,,Sexualní půst??Výborný nápad!''

3. ,,Velká prsa se přeceňují''

4. ,,Jasně,můžeme si taky někdy jenom povídat.To přeci není vůbec žadný problém.''

5. ,,Jsem jedno velké ucho.''

6  ,,Já byc už klidně zase mohl!''

7.  ,,S tvou nejlepší kamarádkou bych nikdy nic mít nemohl,i kdyby mi ji třeba posadila na klín!''

8. ,,Nesmysl,já přece nebrečím.To ti jen připadá,mám něco v oku!''

9. ,,Vždyť to udělam hned.''

10. ,,To nevadí,že sis nevzala antikoncepci.Já si dám opravdu pozor!''

11. ,,Ano,každy chlap už byl prý někdy v erotickém klubu,ale já opravdu ještě ne!Nemám to zapotřebí.''

12. ,,Ani trochu mě nezajímá,jaký byl můj předchůdce v posteli.''

13. ,,Neuvěřitelné,kolik toho máme společného!''

14. ,,Opravdu to není tak,jak si myslíš!''

15. ,,Vůbec ten fotbal nesleduji,jen jsem se rchle podíval,jaky je stav!''

16. ,,Tvá matka je nesmírně okouzlující!''

17. ,,Samozřejmě,zlato,mně se to taky moc libilo.''

18. ,,Ty jsi přece úplně jiná než tvá matka.''

19. ,,Nedělej si starosti,moje bývalá přítelkyně je mi úplně ukradená.....''

20. ,,Co ti na to mám říct?Byt jsem okraden.Všechno mi vzali!Blahopřaní pro tebe,květiny,a navíc dárek k tvým narozeninám!'' 

21. ,,Předčíslí 0609?To bylo na infilonce!''

22. ,,Slibuju,že od příštího týdne začnu chodit o fitness centra!''